اگر میں ایک (1) ماہ کا پریمیم ادا کرتا ہوں، تو مجھے کب تک کور کیا جائے گا؟
آپ کو صرف 1 مہینے کے لیے کور کیا جائے گا۔
میں ماہانہ بنیادوں پر اپنی پالیسی کی تجدید کیسے کر سکتا ہوں؟
ایک بار جب آپ پہلی بار JazzCash کو اپنا اکاؤنٹ ڈیبٹ کرنے کی اجازت دے کر اپنی ماہانہ پالیسی کو چالو کر لیتے ہیں، تو جیسے ہی آپ کا JazzCash اکاؤنٹ PKR 124 کے لیے کامیابی سے ڈیبٹ ہو جائے گا، آپ کی پالیسی ہر ماہ خود بخود تجدید ہو جائے گی۔
مجھے کیسے پتہ چلے گا کہ میری ماہانہ پالیسی کی تجدید ہو گئی ہے؟
آپ کو JazzCash سے ایک SMS موصول ہوگا جس میں انکم پروٹیکشن پلان کی ماہانہ پالیسی کی تجدید کے لیے PKR 124 کی ادائیگی کی تصدیق ہوگی۔
اگر میرے پاس ماہانہ پریمیم ادا کرنے کے لیے کافی بیلنس نہیں ہے تو میری ماہانہ پالیسی کا کیا ہوگا؟
آپ کو اس پالیسی کی ادائیگی کے لیے SMS کے ذریعے یاد دہانی کرائی جائے گی۔ ماہانہ تجدید پریمیم کے لیے آپ کے JazzCash اکاؤنٹ کے ناکام ڈیبٹ پر آپ کی پالیسی خود بخود منسوخ ہو جائے گی۔
کیا انکم پروٹیکشن پلان قدرتی موت پر بھی تحفظ فراہم کرتا ہے؟
انکم پروٹیکشن پلان حادثاتی زندگی کے نقصان یا حادثاتی مستقل معذوری کے لیے دنیا بھر میں 24 گھنٹے کا احاطہ فراہم کرتا ہے۔ اسنائپر فائرنگ، مسلح چوری، قتل، ڈوبنے، سیڑھیوں سے گرنے جیسے جانی نقصان کے واقعات کا احاطہ کیا گیا ہے۔ بیماری یا بیماری کی وجہ سے قدرتی موت کا احاطہ نہیں کیا گیا ہے۔
دعوے کا عمل
- دعووں کے لیے، براہ کرم چب انشورنس پاکستان لمیٹڈ کو ملک گیر ٹول فری نمبر 54321 0800 یا UAN 021-111-789-789 یا ای میل پر کال کریں: Pakistan@chubb.com
- یا ہمارے JazzCash ہیلپ لائن نمبر 4444 پر کال کریں۔ ہمارا نمائندہ دعوے کے عمل میں رہنمائی کرے گا۔
دعوے کے لیے درکار دستاویزات:
- حق نامہ
- پالیسی ہولڈر کے CNIC کی کاپی
- فائدہ اٹھانے والے کے CNIC کی کاپی (اگر مختلف ہو)
- یونین کونسل سے ڈیتھ سرٹیفیکیٹ (حادثاتی موت کے دعوے کی صورت میں)
- چوٹ کا ثبوت (مستقل مکمل معذوری کے دعوے کی صورت میں)
- ہسپتال کے ریکارڈ کی کاپی اور فراہم کردہ علاج کی تفصیلات (مستقل مکمل معذوری کے دعوے کی صورت میں)
- ایف آئی آر کی کاپی (پولیس ملوث ہونے کی صورت میں)
- معزز عدالت سے جانشینی کے سرٹیفکیٹ کی کاپی جس میں پالیسی ہولڈر کی جانشینی کی درخواست پر غور کرنے کا اختیار ہے (حادثاتی موت کے دعوے کی صورت میں)
مکمل دستاویزات موصول ہونے کے بعد دعوے سات (7) کاروباری دنوں کے اندر طے کیے جاتے ہیں۔
منسوخی کا عمل
- ماہانہ چارجز ادا کرنے والے صارفین کسی بھی وقت #1*1*3*8*786* ڈائل کرکے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے مستقبل میں چارجز کی وصولی کو روکنے کے لیے منسوخ کرسکتے ہیں۔ ادا شدہ قسطوں کی واپسی لاگو نہیں ہے۔
- جن صارفین نے سالانہ سبسکرپشن چارجز ادا کیے ہیں وہ کسی بھی وقت #1*1*3*8*786* ڈائل کرکے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے سالانہ پالیسی کو منسوخ کرنے کے لیے چودہ (14) دنوں کے اندر منسوخ کرسکتے ہیں اور چارجز فوری طور پر واپس کردیئے جائیں گے۔ اگر پالیسی 14 دنوں کے بعد منسوخ ہو جاتی ہے تو چارجز واپس نہیں کیے جائیں گے۔
اس پالیسی میں اہم استثنیٰ کیا ہیں؟
بڑے اخراج میں قدرتی موت، پہلے سے موجود بیماری کی وجہ سے موت یا معذوری، حمل یا بچے کی پیدائش، خودکشی، جنگ، فوجی خدمات، ذہنی یا اعصابی خرابی، منشیات کی لت اور شراب نوشی شامل ہیں۔