انشورنس

موٹر وے انشورنس

موٹر وے انشورنس:

موٹر وے انشورنس موٹر ویز یا نیشنل ہائی ویز پر جہاں بھی MTAG کی سہولت دستیاب ہو محفوظ سفر کو یقینی بناتی ہے۔ یہ کار حادثات کے غیر متوقع واقعے کے خلاف کوریج فراہم کرتا ہے، فریق ثالث کی ذمہ داری اور ہنگامی خرابی کی صورت میں کار ٹوونگ کے اخراجات کی ادائیگی صرف 140 روپے ماہانہ میں۔

مصنوعات کی خصوصیات:

قیمت

ادائیگی کا طریقہ رقم
ماہانہ پریمیم رقم روپے 140/

کوریجز

فوائد رقم
کار حادثہ/ کار کا نقصان 20,000 روپے تک/
تیسرے فریق کی ذمہ داری 20,000 روپے تک/
کار ٹونگ کا خرچ 10,000 روپے تک/

سبسکرپشن کا عمل:

  • JazzCash ایپ میں لاگ ان کریں اور اپنے M-Tag بیلنس کو ٹاپ اپ کرنے کے لیے “M-Tag” کو منتخب کریں۔
  • ایک بار جب آپ ٹاپ اپ کے لیے اپنی رقم فراہم کرتے ہیں، تو ایک پاپ اپ تصدیق آپ سے انشورنس سبسکرائب کرنے کی تصدیق کے لیے کہے گی۔
  • “ہاں آگے بڑھیں” پر کلک کریں اور فوری پالیسی کے اجراء کے لیے اپنی پریمیم رقم ادا کریں۔

بس اپنی جاز کیش موبائل ایپ میں لاگ ان کریں اپنی موٹر وے انشورنس پالیسی کو منتخب کریں اور “دعویٰ جمع کروائیں” پر کلک کریں۔ مطلوبہ دستاویزات منسلک کریں اور آپ کا دعویٰ جمع کر دیا جائے گا۔

آپ اپنے رجسٹرڈ موبائل نمبر کے ذریعے واٹس ایپ نمبر 03338754671 کے ذریعے براہ راست TPL انشورنس کے ساتھ اپنا کلیم بھی جمع کرا سکتے ہیں

دعوے کی منظوری کے بعد دعووں کی ادائیگی میں 7 کام کے دن لگیں گے۔

  1. ذاتی تنازعات کی وجہ سے ہونے والے نقصانات/نقصان کا احاطہ نہیں کیا گیا ہے۔
  2. مکینیکل اور برقی خرابی پالیسی کے تحت نہیں آتی۔
  3. معیاری فرسودگی کی شق آٹو پارٹ کی تبدیلی پر لاگو ہوتی ہے۔
  4. جائیداد کے نقصان اور جسمانی چوٹ دونوں کے لیے فریق ثالث کی ذمہ داری PKR 20,000 مجموعی تک محدود ہے۔
  5. موٹر ویز / ہائی ویز کے اندر جہاں MTAG کی سہولت دستیاب ہے، کوریج محدود ہے۔
  6. کوریج اس وقت شروع ہوتی ہے جب گاڑی کا MTAG موٹروے/ہائی وے پر داخل ہوتے وقت ٹول پلازہ پر اسکین کیا جاتا ہے اور کوریج اس وقت ختم ہوتی ہے جب گاڑی موٹر ویز سے باہر نکلتی ہے۔
  7. کسی بھی حادثاتی دعوے کی صورت میں، موٹروے پولیس کی رپورٹ لازمی ہے۔
  8. پالیسی سنگل کلیم پر مبنی ہوگی اور دعویٰ طے ہونے کے بعد اسے ختم کردیا جائے گا۔
  9. تمام دعوے معاوضے کی بنیاد پر طے کیے جائیں گے۔
  10. اگر گاڑی NHA کی طرف سے مقرر کردہ زیادہ سے زیادہ رفتار کی حد کے ساتھ چلائی جائے تو دعوے طے کیے جائیں گے۔
  11. اگر TPL کی طرف سے ضرورت ہو تو صارف کسی بھی دعوے کی صورت میں گاڑی MTAG چیک ان اور چیک آؤٹ کی تفصیلات شیئر کرے گا۔
  12. جاز کیش ریئل ٹائم کی بنیاد پر انشورنس کی نئی سبسکرپشنز کی تفصیلات شیئر کرے گا۔
  13. کسی بھی دعوے کی صورت میں، بیمہ دار کو TPL کو حادثے کے 03 گھنٹے میں مطلع کرنا چاہیے۔
  14. ذاتی تنازعات اور گاڑیوں کے مکینیکل یا برقی خرابیوں کی وجہ سے ہونے والے نقصانات کوریج میں شامل نہیں ہیں

عام اخراج شامل ہیں لیکن ان تک محدود نہیں ہیں:

  • ذاتی تنازعات کی وجہ سے ہونے والے نقصانات/نقصان کا احاطہ نہیں کیا گیا ہے۔
  • مکینیکل اور برقی خرابیاں پالیسی کے تحت نہیں آتی ہیں
  • صارفین 4444 (JazzCash ہیلپ لائن) تک پہنچ سکتے ہیں
  • TPL انشورنس UAN 021- 111 000 301
  • TPL انشورنس واٹس ایپ نمبر: 03338754671

موٹر وے انشورنس TPL انشورنس لمیٹڈ کے زیر تحریر ہے۔ Jazz Cash اور Mobilink Microfinance Bank’ Motorway Insurance کے ڈسٹری بیوٹرز ہیں اور TPL Insurance Ltd تمام دعووں کو ہینڈل کرنے اور ادائیگی کرنے کے لیے ذمہ دار ہے۔ دعووں کے لیے اور پالیسی دستاویز کی ہارڈ کاپی کی درخواست کرنے کے لیے، براہ کرم TPL Insurance Ltd. پر UAN 021-111-000-301 پر کال کریں۔ TPL Insurance Ltd. واقع ہے 20th Floor, Sky Tower-East Wing, Dolmen City, HC-3, Block 4, Abdul Sattar Edhi Avenue, Clifton, Karachi۔

موٹروے انشورنس کوریج کب شروع اور ختم ہوتی ہے؟

موٹر وے / ہائی وے پر داخل ہوتے وقت ٹول پلازہ پر گاڑی کا MTAG اسکین ہونے پر کوریج شروع ہوتی ہے اور جب گاڑی موٹر ویز سے باہر نکلتی ہے تو کوریج ختم ہوتی ہے۔

دعوے کے اعتراف کے لیے کتنے دن درکار ہیں؟

اگر تمام مطلوبہ دستاویزات کا اشتراک کیا جائے تو اسی دن

دعوے کے بعد پیشکش کی کیا حیثیت ہے؟

پالیسی واحد دعوے پر مبنی ہوگی اور دعویٰ طے ہونے کے بعد اسے ختم کر دیا جائے گا۔

دعوے کے تصفیہ کے لیے کتنے دن درکار ہیں؟

ہائی وے ایکسیڈنٹ رپورٹ کی فراہمی کے بعد اور چونکہ پالیسی سنگل کلیم پر مبنی ہے، اس کا اندازہ بیمہ شدہ کی فراہم کردہ تصاویر کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

جعلی یا غلط دعوے کے انکار کے لیے کتنا وقت درکار ہے؟

جیسے ہی کلیم ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے اس کی نشاندہی ہوتی ہے۔

M-TAG انشورنس میں کیا کور نہیں ہے؟

  • ذاتی تنازعات کی وجہ سے ہونے والے نقصانات/نقصان کا احاطہ نہیں کیا گیا ہے۔
  • مکینیکل اور برقی خرابی پالیسی کے تحت نہیں آتی۔
  • موٹر ویز/ہائی ویز کے اندر جہاں MTAG کی سہولت دستیاب ہے، کوریج محدود ہے
  • زیادہ رفتار، یا تیز ڈرائیونگ کی وجہ سے پیدا ہونے والے کسی بھی دعوے کا احاطہ نہیں کیا جاتا ہے۔
  • اگر گاڑی NHA کی طرف سے مقرر کردہ زیادہ سے زیادہ رفتار کی حد سے زیادہ چلائی جائے تو اس کا احاطہ نہیں کیا جائے گا۔
  • اگر موٹروے پولیس صفر لاگت کے ساتھ ٹونگ کا انتظام کرتی ہے، تو اس کے علاوہ کوئی ٹوونگ چارجز ادا نہیں ہوں گے۔

کیا موٹروے پولیس کی شمولیت ضروری ہے؟

کسی بھی حادثاتی دعوے کی صورت میں، موٹروے پولیس کی رپورٹ لازمی ہے

ایمرجنسی یا استفسار کی صورت میں دعوے کا عمل کیا ہے؟

  • بیمہ شدہ ایپ کے ذریعے دعوی سے آگاہ کر سکتا ہے۔
  • دعوے پر کارروائی کرنے کے لیے موٹروے پولیس کی رپورٹ اور گاڑی کے نقصان کی تصاویر درکار ہوں گی۔
  • مذکورہ بالا معلومات کے ساتھ ایپ کے ذریعے دعوے کی اطلاع کی تصدیق کلیمز ڈیپارٹمنٹ سے کی جائے گی
  • پالیسی کی ٹیموں اور شرائط کے مطابق تصفیہ۔