انشورنس

JazzCash بیمہ (منقطع)

JazzCash بیمہ ایک سادہ لیکن منفرد لائف انشورنس پالیسی ہے، جو بیمہ کے پالیسی ہولڈر کی بدقسمتی سے انتقال کی صورت میں خاندان اور ان کے زیر کفالت افراد کو مالی تحفظ فراہم کرنے کے لیے ڈیزائن کی گئی ہے۔

بیمہ کو سبسکرائب کر کے، صارفین اپنے خاندانوں اور زیر کفالت افراد کی مستقبل کی مالی حفاظت کو یقینی بنا سکتے ہیں۔ یہ سروس آپ کے JazzCash موبائل اکاؤنٹ کے ذریعے سبسکرائب کی جا سکتی ہے۔

فوائد:

  • کوریج کو سمجھنے میں آسانی
  • تیز الیکٹرانک دعووں کی پروسیسنگ
  • کثیرنقد فوائد
  • مؤثر لاگت
  • سالانہ قابل تجدید

MicroEnsure ، JazzCash کے تعاون سے لایا ” JazzCash بیمہ ” اپنے معزز صارفین کے لیے، یہ سادہ اور سستی  پروڈکٹ    بیمہ پالیسی    ہولڈر کی ناگہانی  وفات پر اُ ن کے اہلِخانہ اور  زیرکفالت  افراد کو مالی راحت فراہم کرتی ہے۔”JazzCash بیمہ” صرف 300 روپے سالانہ میں  200،000  روپے   تک کا مالی تحفظ فراہم کرتی ہے۔

درج ذیل گرڈ انشورنس کوریج کی رقم اور سالانہ پریمیم فراہم کرتا ہے:

ایک سال کے لیے چارجز (روپے) 300
جانی نقصان کی صورت میں نقد فائدہ (روپے) 100,000
حادثے کی وجہ سے جانی نقصان کی صورت میں اضافی نقد فائدہ (روپے) 100,000

شرائط و ضوابط

  • انشورنس کی مدت اندراج کی تاریخ سے 1 سال تک ہے۔
  • اندراج کی عمر کی حد: 18-64 سال
  • اخراج: خودکشی، مجرمانہ اور غیر قانونی عمل کی وجہ سے موت، اندراج کے پہلے تیس (30) دنوں میں موت پہلے سے موجود بیماری یا حادثے کی صورت میں
  • قتل یا جنگ زدہ علاقوں میں سفر کرنے کی صورت میں حادثاتی موت کا کوئی اضافی فائدہ نہیں دیا جائے گا۔

 اہم معلومات

MicroEnsure پاکستان پرائیوٹ لمیٹڈ  JazzCash بیمہ  کے دفتری معاملات سر انجام  دے رہا ہے۔ JazzCash  بیمہ EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ  سےانڈررائٹ ہے، جو کہ سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان  سے رجسٹرڈ اور اُن کی  زیر نگرانی ہے۔

موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اور JazzCash ، JazzCash بیمہ  کے تقسیم کار ہیں اور وہ  صارفین کو  کلیمز کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔

EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ JazzCash بیمہ کی انشورنس کمپنی ہے اور  کلیمز کی ادائیگی کی ذمہ دار ہے۔ EFU لائف ایشورنس کا پتہ ہے:

EFU لائف   ہاوس ، پلاٹ نمبر 112، 8     ایسٹ سٹریٹ  فیز1 ڈی.ایچ.اے، کراچی  -75400

ٹیلی فون رابطہ: 111 338 111-021

دعوے کا عمل

  • بیمہ شدہ صارف کی موت کی صورت میں، دعویدار کو ہیلپ لائن نمبر 4444 یا 051 8466 466   پر مطلع کرنا چاہیے۔ ہمارا نمائندہ دعوے کے عمل میں رہنمائی کرے گا۔

دعوے کے لیے درکار دستاویزات

  • گاہک کا CNIC اور موت کا سرٹیفکیٹ
  • ہسپتال کا ریکارڈ اگر ہسپتال میں موت واقع ہوئی ہو۔
  • دعویدار کا بیان اور CNIC
  • حادثے اور/یا تشدد کی وجہ سے موت کی صورت میں پولیس میڈیکو قانونی رپورٹس درکار ہوں گی۔

مکمل دستاویزات موصول ہونے کے بعد دعوے پانچ (5) کاروباری دنوں کے اندر طے کیے جاتے ہیں۔

منسوخی کا عمل

صارفین رجسٹریشن کے 14 دنوں کے اندر 4444 پر کال کر کے اپنی سبسکرپشن منسوخ کر سکتے ہیں۔ اگر کسی دعوے کی اطلاع نہیں دی گئی ہے تو مکمل سبسکرپشن فیس واپس کر دی جائے گی۔