انشورنس

صحت سہولت (منقطع)

JazzCash اپنے قابل قدر صارفین کے لیے لایا ہے، “JazzCash صحت سہولت” – ایک جدید ہیلتھ انشورنس سہولت جو مکمل صحت کی کوریج کو یقینی بنانے کے لیے تمام مالی ضروریات کا احاطہ کرتی ہے۔ صارفین اب اپنے JazzCash موبائل اکاؤنٹس کا استعمال کرتے ہوئے فوری طور پر انشورنس پلانز خرید سکیں گے۔

اس پریشانی سے پاک سروس کے ساتھ، صارفین کو مزید وقت طلب دستاویزات کے عمل سے گزرنے، ہیلتھ انشورنس کارڈ رکھنے یا علاج سے پہلے اجازت لینے کی ضرورت نہیں ہے۔

مصنوعات کی خصوصیات

  • مالی تحفظ: پروڈکٹ صارفین کو ہسپتال میں داخل ہونے کے اخراجات کے خلاف مالیاتی حفاظتی جال فراہم کرتی ہے۔
  • اندراج کا آسان طریقہ: کاغذ کے بغیر اندراج کا عمل چند منٹوں میں اندراج کی اجازت دیتا ہے۔ اندراج کے لیے کسی طبی معائنے کی ضرورت نہیں ہے۔

JazzCash اور MicroEnsure پاکستان کے تعاون سے لایا JazzCash صحت سہولت پلان  ، جو صحت سے متعلق خطرات  کے انتظام میں مکمل آزادی فراہم کرتا ہے

خصوصیات

  • ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں مالی تحفظ
  • اپنی مرضی کے کسی بھی ہسپتال میں جائیں۔ پینل ہسپتالوں کی کوئی شرط نہیں۔
  • کشیر نقد رقم کا فائدہ
  • کوریج کو سمجھنا سادہ اور آسان
  • کلیمز کی تیز ترین اور ڈیجیٹل پروسیسنگ
  • حادثاتی طور پر ہونے والے علاج کے اخراجات کی کوریج
1 سال کے لیے چارجز (روپے) 999
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – روزانہ (روپے) 1,000
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – ICU – روزانہ (روپے) 2,000
حادثاتی کوریج – سالانہ (روپے) 30,000
  • 30 دن تک کا فائدہ، ایک داخلے کے لیے قابل ادائیگی
  • کوریج کی مدت کے دوران ہسپتال میں داخلے کی تعداد پر کوئی حد نہیں
  • کسی بھی حادثے کی وجہ سے زخموں کے علاج کے لیے ہسپتالوں/کلینکس پر اٹھنے والے اخراجات کی ادائیگی

اپنے JazzCash موبائل اکاؤنٹ سے 1 سال کی صحت سہولت کو سبسکرائب کریں اور 999 منٹ، 999 MBs انٹرنیٹ اور 999 sms بالکل مفت حاصل کریں۔.

مزید معلومات کے لیے 4444 پر کال کریں۔

شرائط و ضوابط

  • انشورنس کی مدت اندراج کی تاریخ سے 1 سال کے لیے ہے اور یہ 1 سال تک جاری رہے گی۔
  • عمر کی حد: 18-65؛ اندراج کے بعد انتظار کی مدت 15 دن لاگو ہوگی۔
  • پہلے سے موجود حالت کا علاج اور کوئی بیماری، طبی حالت یا چوٹ جو پہلے سے موجود حالت کی پیچیدگی ہے، کو خارج کر دیا گیا ہے۔
اخراجات

ایسی شرائط جن میں دعویٰ قابل ادائیگی نہیں ہے۔

  • حمل اور متعلقہ پیچیدگیاں
  • خودکشی کی کوشش، خود کو چوٹ لگائی چاہے جان بوجھ کر ہو یا غیر ارادی طور پر
  • منشیات، شراب اور زہر کا استعمال
  • تیس (30) دن کی انتظار کی مدت لاگو ہوگی اگر تیس (30) دن تک اسپتال میں داخل رہنے کے بعد، ایک گاہک کو انہی وجوہات کی بنا پر دوبارہ داخل کیا جاتا ہے۔

اہم معلومات:

یہ پروڈکٹ MicroEnsure پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ نے تیار کی ہے، جو اس کی تقسیم کے ساتھ ساتھ انتظامی امور کی خدمات بھی فراہم کر رہا ہے۔ Company Limited Asia Insurance , JazzCash صحت سہولت کی انشورنس کمپنی ہے اور جائز کلیمز کی ادائیگی کی ذمہ دار ہے۔
انشورنس کمپنی کا پتہ ہے:
ایشیاء ہاؤس، 19 سی اینڈ ڈی،بلاک ایل، گلبرگ3 ، لاہور۔
موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اورJazzCash، JazzCash صحت سہولت کے تقسیم کار ہیں اور وہ صارفین کو کلیمز کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔

JazzCash MicroEnsure پاکستان کے ساتھ شراکت میں، JazzCash صحت سہولت لاتا ہے جو صحت سے متعلق خطرات کے انتظام میں مکمل آزادی فراہم کرتا ہے۔ یہ دلچسپ نئی پروڈکٹ صارفین کو پینل ہسپتال تلاش کرنے کی پریشانی سے آزاد کرتی ہے۔ اس کے بجائے وہ اپنی پسند کے ہسپتال سے علاج کروا سکتے ہیں۔

خصوصیات

  • ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں مالی تحفظ
  • اپنی پسند کی کسی بھی سہولت کا دورہ کریں۔ پینل ہسپتالوں پر کوئی شرط نہیں۔
  • نقد فائدہ کی فراخ رقم
  • کوریج کو سمجھنے میں آسان اور آسان
  • تیز اور الیکٹرانک دعووں کی پروسیسنگ
  • حادثاتی طبی معاوضہ کا احاطہ

 

6 ماہ کے لیے چارجز (روپے) 599
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – روزانہ (روپے) 1,000
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – ICU – روزانہ (روپے) 2,000
حادثاتی کوریج – سالانہ (روپے) 30,000
  • 30 دن تک کا فائدہ، ایک داخلے کے لیے قابل ادائیگی
  • کوریج کی مدت کے دوران ہسپتال میں داخلے کی تعداد پر کوئی حد نہیں۔
  • کسی بھی حادثے کی وجہ سے زخمیوں کے علاج کے لیے ہسپتالوں/کلینکس پر اٹھنے والے اخراجات کی ادائیگی

شرائط و ضوابط

  • انشورنس کی مدت اندراج کی تاریخ سے 6 ماہ تک ہے اور یہ چھ ماہ تک جاری رہے گی۔
  • عمر کی حد: 18-65؛ اندراج کے بعد انتظار کی مدت 15 دن لاگو ہوگی۔
  • پہلے سے موجود حالت کا علاج اور کوئی بیماری، بیماری، طبی حالت یا چوٹ جو پہلے سے موجود حالت کی پیچیدگی ہے، کو خارج کر دیا گیا ہے۔

اہم معلومات

MicroEnsure Pakistan (Pvt.) Limited JazzCash صحت سہولت کے لیے انتظامی خدمات فراہم کر رہا ہے۔ JazzCash صحت سہولت کو EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ کے ذریعے تحریر کیا گیا ہے، جو کہ سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے ذریعے رجسٹرڈ اور زیر نگرانی ہے۔ EFU Life Assurance Limited صحت سہولت JazzCash کی انشورنس کمپنی ہے اور دعووں کی ادائیگی کی ذمہ دار ہے۔ EFU لائف ایشورنس کا پتہ ہے:

ای ایف یو لائف ہاؤس، پلاٹ نمبر 112، آٹھویں ایسٹ اسٹریٹ، فیز I، ڈی ایچ اے، کراچی

موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اور JazzCash JazzCash صحت سہولت کے تقسیم کار ہیں۔ وہ صارفین کو دعووں کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔

JazzCash،MicroEnsureپاکستان کے تعاون سے لایاJazzCash صحت سہولت ماہانہ پلان ، جو صحت سے متعلق خطرات کے انتظام میں مکمل آزادی فراہم کرتا ہے ۔ یہ دلچسپ سہولت صارفین کو پورے سال کے پریمیم کی پیشگی ادائیگی کی پریشانی سے آزاد کرتی ہے اور اس کے بجائے وہ اب آسان ماہانہ پرئیمیم ادا کر کے و ہی مالی تحفظ حاصل کر سکتے ہیں۔

خصوصیات

  • ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں مالی تحفظ
  • اپنی پسند کی کسی بھی سہولت کا دورہ کریں۔ پینل ہسپتالوں پر کوئی شرط نہیں۔
  • نقد فائدہ کی فراخ رقم
  • کوریج کو سمجھنے میں آسان اور آسان
  • تیز اور الیکٹرانک دعووں کی پروسیسنگ
  • حادثاتی طبی معاوضہ کا احاطہ

 

ماہانہ چارجز (روپے) 83
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – روزانہ (روپے) 1,000
ہسپتال میں داخل ہونے کا فائدہ – ICU – روزانہ (روپے) 2,000
حادثاتی کوریج – سالانہ (روپے) 30,000
  • 30 دن تک کا فائدہ، ایک داخلے کے لیے قابل ادائیگی
  • کوریج کی مدت کے دوران ہسپتال میں داخلے کی تعداد پر کوئی حد نہیں۔
  • کسی بھی حادثے کی وجہ سے زخمیوں کے علاج کے لیے ہسپتالوں/کلینکس پر اٹھنے والے اخراجات کی ادائیگی

شرائط و ضوابط

  • انشورنس کی مدت اندراج کی تاریخ سے 1 ماہ کے لیےہے ۔
  • ہر ماہ مقررہ تاریخ پر یا رعایتی مدت کے اندر، قابل اطلاق پریمیم خود بخود صارف کے جیزکیش موبائل اکاؤنٹ سے منہاء ہو جائے گا اور اسے اگلے ماہ کا تحفظ فراہم کردیا جائے گا۔
  • ہر ماہ تجدید پریمیم کی وصولی کے لیے 10 دن کی رعایتی مدت کی اجازت ہوگی، اور تحفظ رعایتی مدت کے دوران موثر ہوگا اور کسی بھی کلیم کی صورت میں، بقیہ قابلِ ادا پریمیم کلیم کی رقم سے منہاء کیا جائے گا۔
  • عمر کی حد: 18-65؛ اندراج کے بعد انتظار کی مدت 15 دن لاگو ہوگی۔
  • پہلے سے موجود کوئی بیماری یا زخم ، طبی حالت جو پہلے سے موجودہو پالیسی میں شامل نہیں۔

اخراجات

ایسی شرائط جن میں دعویٰ قابل ادائیگی نہیں ہے۔

  • حمل اور متعلقہ پیچیدگیاں
  • خودکشی کی کوشش، خود کو چوٹ لگائی چاہے جان بوجھ کر ہو یا غیر ارادی طور پر
  • منشیات، شراب اور زہر کا استعمال
  • تیس (30) دن کی انتظار کی مدت لاگو ہوگی اگر تیس (30) دن تک اسپتال میں داخل رہنے کے بعد، ایک گاہک کو انہی وجوہات کی بنا پر دوبارہ داخل کیا جاتا ہے۔

اہم معلومات

پروڈکٹ کو MicroEnsure پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ نے تیار کیا ہے جو اس انتظام کے تحت تقسیم اور انتظامی خدمات بھی فراہم کر رہا ہے۔ Asia Insurance Company Limited صحت سہولت JazzCash کی انشورنس کمپنی ہے اور دعووں کی ادائیگی کی ذمہ دار ہے۔

انشورنس کمپنی کا پتہ ہے:

19-C & ڈی، بلاک ایل، گلبرگ III، لاہور، پاکستان

موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اور JazzCash JazzCash صحت سہولت کے تقسیم کار ہیں۔ وہ گاہکوں کو دعووں کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔

JazzCash صحت سہولت میں کون رجسٹر ہو سکتا ہے؟

کوئی بھی شخص جس کی عمر 18 سے 65 سال کے درمیان ہے، معمولی فیس ادا کر سکتا ہے، JazzCash صحت سہولت سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ ایک رجسٹریشن یا پالیسی صرف ایک شخص کا احاطہ کرے گی۔

صارفین کے لیے کوریج کب شروع ہوتی ہے؟

JazzCash سے تصدیقی ایس ایم ایس موصول ہوتے ہی ہیلتھ کوریج شروع ہو جائے گی۔ تاہم، بیماری کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں، انتظار کی مدت لاگو ہوگی۔ انتظار کی مدت سالانہ پالیسی میں پندرہ (15) دن اور ماہانہ پالیسی میں (5) پانچ دن ہے۔

یہ شرط لاگو نہیں ہو گی اگر ہسپتال میں داخل ہونا کسی حادثے کی وجہ سے ہو۔

کیا گاہک کسی بھی ہسپتال جا سکتا ہے؟

ہاں، صارف پاکستان میں کسی بھی رجسٹرڈ ہسپتال جا سکتا ہے۔ رجسٹرڈ ہسپتالوں کا مطلب ایک ادارہ ہے:

  • جو پاکستان کے قوانین کے مطابق طبی علاج فراہم کرنے کے لیے لائسنس یافتہ ہے۔
  • جس میں تشخیص کے لیے بنیادی سہولیات موجود ہیں & لیبارٹری ٹیسٹ، طبی تشخیص اور علاج، اور سرجری
  • جو اندرون خانہ معالج انچارج کی نگرانی میں رجسٹرڈ گریجویٹ نرسوں پر مشتمل 24 گھنٹے نرسنگ سروس مہیا کرتی ہے۔
  • جہاں مناسب دستاویزی طریقہ کار کے تحت طبی علاج فراہم کیا جاتا ہے۔
  • جو روزانہ کی بنیاد پر ہر مریض کا میڈیکل ریکارڈ رکھتا ہے اور انشورنس کمپنی کو میڈیکل ریکارڈ تک آسانی سے رسائی کی اجازت دیتا ہے۔

اگر گاہک کو کلینک میں داخل کیا جاتا ہے، تو کیا انہیں کوئی فائدہ ملے گا؟

کلینک میں داخلہ کو ہسپتال میں داخلہ نہیں سمجھا جائے گا۔ لہذا، صارفین ہسپتال میں داخل ہونے کے فائدے کا دعوی نہیں کر سکیں گے۔ تاہم، صرف حادثے کی صورت میں، گاہک رسیدیں فراہم کرکے کلینک میں ہونے والے اصل اخراجات کی واپسی کا دعویٰ کرسکتے ہیں۔

JazzCash صحت سہولت کے چارجز کیا ہیں؟

آپ سبسکرپشن چارجز ادا کرنے کے لیے درج ذیل ادائیگی کے طریقوں میں سے کوئی بھی منتخب کر سکتے ہیں:

ون ٹائم (سالانہ): روپے999

ماہانہ: 83 روپے

اگر آپ ماہانہ چارجز ادا کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، تو آپ کے JazzCash موبائل اکاؤنٹ سے چارجز کی کٹوتی کے ذریعے آپ کی رکنیت خود بخود تجدید ہوتی رہے گی۔

کیا فوائد کی کوئی حد ہے؟

ایک ہسپتال میں داخلے کے لیے زیادہ سے زیادہ کوریج تیس (30) دن ہے۔ ایک سال میں ہسپتالوں میں داخل ہونے کی کوئی حد نہیں ہے۔

روپے کی حد ہے۔ حادثے کی وجہ سے علاج کے اخراجات کی ادائیگی پر 30,000۔

یہ حدود ایک سال کی کوریج پر لاگو ہوتی ہیں۔

JazzCash صحت سہولت کے تحت کسٹمر کی کوریج کب ختم ہوگی؟

کوریج درج ذیل میں سے کسی بھی صورت میں ختم ہو جائے گی:

  • جب گاہک پینسٹھ (65) سال کا ہو جائے۔
  • جب صارف صحت سہولت سبسکرپشن کی تجدید کے لیے چارجز ادا نہیں کرتا ہے۔
  • جب گاہک دھوکہ دہی کا دعویٰ کرتا ہے۔

اگر کوئی صارف ماہانہ پریمیم کی ادائیگی بند کر دیتا ہے؟

اگر کوئی صارف ماہانہ پریمیم کی ادائیگی روک دیتا ہے تو اس کی کوریج ختم ہو جائے گی اور خود بخود تجدید نہیں ہو گی۔ تاہم، وقت کی کوریج کے فعال ہونے کے لیے درج کیے گئے کسی بھی دعوے پر مصنوعات کی شرائط و ضوابط کے مطابق کارروائی کی جائے گی۔

کسی بھی سوال کی صورت میں صارف کس سے رابطہ کر سکتا ہے؟

JazzCash صحت سہولت کے بارے میں کسی بھی سوال کے لیے، براہ کرم 4444 ڈائل کریں۔

فوائد کے لیے دعویٰ کیسے کیا جا سکتا ہے؟

دعوے کا عمل بہت آسان ہے۔ اگر کوئی گاہک ہسپتال میں داخل ہے تو اسے درج ذیل ہدایات پر عمل کرنا چاہیے:

  • JazzCash ایپ سے کلیم جمع کروائیں یا کلیمز ہیلپ لائن نمبر پر ہسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں مطلع کریں۔ 051 – 8 466 466۔ گاہک کے ساتھ آنے والا شخص بھی ہیلپ لائن کو مطلع کر سکتا ہے۔
  • گاہک کے فارغ ہونے پر کلیمز ہیلپ لائن کو مطلع کریں۔ ہمارا نمائندہ دعویٰ کرنے میں کسٹمر کی مدد کرے گا۔ ہسپتال سے ڈسچارج ہونے کے پندرہ (15) دنوں کے اندر مطلع کرنا ضروری ہے۔

ہم گاہک سے درخواست کرتے ہیں کہ دعوے کے وقت درج ذیل دستاویزات فراہم کریں:

  • ہسپتال کا علاج کا ریکارڈ جس میں داخلے اور خارج ہونے کی تاریخیں، طبی تشخیص اور علاج شامل ہیں۔
  • کسٹمر کے CNIC کی ایک کاپی
  • ڈاکٹر کی طرف سے جاری کردہ سرٹیفکیٹ
  • دستخط کے ساتھ دعویٰ فارم
  • حادثہ، تشدد اور خودکشی کی کوشش کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونے کے معاملات میں پولیس اور میڈیکو کی قانونی رپورٹیں درکار ہیں
  • حادثے کی صورت میں، علاج کے اخراجات کی رسیدیں اور ڈاکٹر اور ہسپتال کی طرف سے جاری کردہ نسخے

مکمل دستاویزات موصول ہونے کے بعد دعوے پانچ (5) کام کے دنوں (جن دن بینک کھلے ہیں) کے اندر طے کیے جاتے ہیں۔ دعوے کی ادائیگی JazzCash موبائل والیٹ یا چیک کے ذریعے کی جاتی ہے۔ کلیم کی ادائیگی کے لیے ہسپتال سے ڈسچارج ہونے کے پندرہ (15) دنوں کے اندر دستاویزات جمع کرنا ضروری ہے۔

اگر کوئی صارف JazzCash صحت سہولت کو منسوخ کرنا چاہتا ہے تو اسے کیا کرنا چاہیے؟

ماہانہ چارجز ادا کرنے والے صارفین کسی بھی وقت *786*8*3*2# ڈائل کرکے یا JazzCash ایپ کے ذریعے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے مستقبل میں چارجز کی وصولی کو روکنے کے لیے منسوخ کرسکتے ہیں۔ ادا شدہ قسطوں کی واپسی لاگو نہیں ہے۔

جن صارفین نے سالانہ سبسکرپشن چارجز ادا کیے ہیں وہ کسی بھی وقت *786*8*3*2# ڈائل کرکے یا JazzCash ایپ کے ذریعے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے سالانہ پالیسی منسوخ کرنے کے لیے چودہ (14) دنوں کے اندر منسوخ کرسکتے ہیں اور چارجز فوری طور پر واپس کردیئے جائیں گے، اگر گاہک نے پہلے ہی دعویٰ دائر نہیں کیا ہے۔ اگر پالیسی 14 دنوں کے بعد منسوخ ہو جاتی ہے تو چارجز واپس نہیں کیے جائیں گے۔

کن شرائط کے تحت کلیم ادا نہیں کیا جائے گا؟

  • اگر دعوی کسی بیماری یا چوٹ کی وجہ سے کیا جاتا ہے جو JazzCash صحت سہولت میں رجسٹریشن سے پہلے موجود تھا
  • حمل اور متعلقہ پیچیدگیاں
  • حادثات کی صورت میں، اگر روپے اخراجات کی ادائیگی کے لیے 30,000 پہلے ہی ادا کیے جا چکے ہیں، مزید اخراجات کی ادائیگی نہیں کی جائے گی
  • خودکشی کی کوشش، خود کو چوٹ لگائی چاہے جان بوجھ کر ہو یا غیر ارادی
  • منشیات، شراب اور زہر کا استعمال
  • تیس (30) دن کی انتظار کی مدت لاگو ہوگی اگر تیس (30) دن اسپتال میں داخل رہنے کے بعد، متعلقہ وجوہات کی بناء پر ایک گاہک کو دوبارہ داخل کیا جاتا ہے

اگر مجھے JazzCash صحت سہولت کی شکایت ہو تو میں کس سے رابطہ کر سکتا ہوں؟

اپنی شکایت کی اطلاع دینے کے لیے براہ کرم 4444 پر کال کریں۔

اہم معلومات:

موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اور JazzCash JazzCash صحت سہولت کے تقسیم کار ہیں۔ وہ گاہکوں کو دعووں کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔ MicroEnsure Pakistan (Pvt.) Limited JazzCash صحت سہولت کے لیے انتظامی خدمات فراہم کر رہا ہے۔ JazzCash صحت سہولت کو EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ (سالانہ اور چھ ماہ کے منصوبے) اور ایشیا انشورنس کمپنی لمیٹڈ (ماہانہ پلان) کے ذریعے تحریر کیا گیا ہے، جو پاکستان کے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے ذریعے رجسٹرڈ اور زیر نگرانی ہیں۔