JazzCash صحت سہولت میں کون رجسٹر ہو سکتا ہے؟
کوئی بھی شخص جس کی عمر 18 سے 65 سال کے درمیان ہے، معمولی فیس ادا کر سکتا ہے، JazzCash صحت سہولت سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ ایک رجسٹریشن یا پالیسی صرف ایک شخص کا احاطہ کرے گی۔
صارفین کے لیے کوریج کب شروع ہوتی ہے؟
JazzCash سے تصدیقی ایس ایم ایس موصول ہوتے ہی ہیلتھ کوریج شروع ہو جائے گی۔ تاہم، بیماری کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں، انتظار کی مدت لاگو ہوگی۔ انتظار کی مدت سالانہ پالیسی میں پندرہ (15) دن اور ماہانہ پالیسی میں (5) پانچ دن ہے۔
یہ شرط لاگو نہیں ہو گی اگر ہسپتال میں داخل ہونا کسی حادثے کی وجہ سے ہو۔
کیا گاہک کسی بھی ہسپتال جا سکتا ہے؟
ہاں، صارف پاکستان میں کسی بھی رجسٹرڈ ہسپتال جا سکتا ہے۔ رجسٹرڈ ہسپتالوں کا مطلب ایک ادارہ ہے:
- جو پاکستان کے قوانین کے مطابق طبی علاج فراہم کرنے کے لیے لائسنس یافتہ ہے۔
- جس میں تشخیص کے لیے بنیادی سہولیات موجود ہیں & لیبارٹری ٹیسٹ، طبی تشخیص اور علاج، اور سرجری
- جو اندرون خانہ معالج انچارج کی نگرانی میں رجسٹرڈ گریجویٹ نرسوں پر مشتمل 24 گھنٹے نرسنگ سروس مہیا کرتی ہے۔
- جہاں مناسب دستاویزی طریقہ کار کے تحت طبی علاج فراہم کیا جاتا ہے۔
- جو روزانہ کی بنیاد پر ہر مریض کا میڈیکل ریکارڈ رکھتا ہے اور انشورنس کمپنی کو میڈیکل ریکارڈ تک آسانی سے رسائی کی اجازت دیتا ہے۔
اگر گاہک کو کلینک میں داخل کیا جاتا ہے، تو کیا انہیں کوئی فائدہ ملے گا؟
کلینک میں داخلہ کو ہسپتال میں داخلہ نہیں سمجھا جائے گا۔ لہذا، صارفین ہسپتال میں داخل ہونے کے فائدے کا دعوی نہیں کر سکیں گے۔ تاہم، صرف حادثے کی صورت میں، گاہک رسیدیں فراہم کرکے کلینک میں ہونے والے اصل اخراجات کی واپسی کا دعویٰ کرسکتے ہیں۔
JazzCash صحت سہولت کے چارجز کیا ہیں؟
آپ سبسکرپشن چارجز ادا کرنے کے لیے درج ذیل ادائیگی کے طریقوں میں سے کوئی بھی منتخب کر سکتے ہیں:
ون ٹائم (سالانہ): روپے999
ماہانہ: 83 روپے
اگر آپ ماہانہ چارجز ادا کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، تو آپ کے JazzCash موبائل اکاؤنٹ سے چارجز کی کٹوتی کے ذریعے آپ کی رکنیت خود بخود تجدید ہوتی رہے گی۔
کیا فوائد کی کوئی حد ہے؟
ایک ہسپتال میں داخلے کے لیے زیادہ سے زیادہ کوریج تیس (30) دن ہے۔ ایک سال میں ہسپتالوں میں داخل ہونے کی کوئی حد نہیں ہے۔
روپے کی حد ہے۔ حادثے کی وجہ سے علاج کے اخراجات کی ادائیگی پر 30,000۔
یہ حدود ایک سال کی کوریج پر لاگو ہوتی ہیں۔
JazzCash صحت سہولت کے تحت کسٹمر کی کوریج کب ختم ہوگی؟
کوریج درج ذیل میں سے کسی بھی صورت میں ختم ہو جائے گی:
- جب گاہک پینسٹھ (65) سال کا ہو جائے۔
- جب صارف صحت سہولت سبسکرپشن کی تجدید کے لیے چارجز ادا نہیں کرتا ہے۔
- جب گاہک دھوکہ دہی کا دعویٰ کرتا ہے۔
اگر کوئی صارف ماہانہ پریمیم کی ادائیگی بند کر دیتا ہے؟
اگر کوئی صارف ماہانہ پریمیم کی ادائیگی روک دیتا ہے تو اس کی کوریج ختم ہو جائے گی اور خود بخود تجدید نہیں ہو گی۔ تاہم، وقت کی کوریج کے فعال ہونے کے لیے درج کیے گئے کسی بھی دعوے پر مصنوعات کی شرائط و ضوابط کے مطابق کارروائی کی جائے گی۔
کسی بھی سوال کی صورت میں صارف کس سے رابطہ کر سکتا ہے؟
JazzCash صحت سہولت کے بارے میں کسی بھی سوال کے لیے، براہ کرم 4444 ڈائل کریں۔
فوائد کے لیے دعویٰ کیسے کیا جا سکتا ہے؟
دعوے کا عمل بہت آسان ہے۔ اگر کوئی گاہک ہسپتال میں داخل ہے تو اسے درج ذیل ہدایات پر عمل کرنا چاہیے:
- JazzCash ایپ سے کلیم جمع کروائیں یا کلیمز ہیلپ لائن نمبر پر ہسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں مطلع کریں۔ 051 – 8 466 466۔ گاہک کے ساتھ آنے والا شخص بھی ہیلپ لائن کو مطلع کر سکتا ہے۔
- گاہک کے فارغ ہونے پر کلیمز ہیلپ لائن کو مطلع کریں۔ ہمارا نمائندہ دعویٰ کرنے میں کسٹمر کی مدد کرے گا۔ ہسپتال سے ڈسچارج ہونے کے پندرہ (15) دنوں کے اندر مطلع کرنا ضروری ہے۔
ہم گاہک سے درخواست کرتے ہیں کہ دعوے کے وقت درج ذیل دستاویزات فراہم کریں:
- ہسپتال کا علاج کا ریکارڈ جس میں داخلے اور خارج ہونے کی تاریخیں، طبی تشخیص اور علاج شامل ہیں۔
- کسٹمر کے CNIC کی ایک کاپی
- ڈاکٹر کی طرف سے جاری کردہ سرٹیفکیٹ
- دستخط کے ساتھ دعویٰ فارم
- حادثہ، تشدد اور خودکشی کی کوشش کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونے کے معاملات میں پولیس اور میڈیکو کی قانونی رپورٹیں درکار ہیں
- حادثے کی صورت میں، علاج کے اخراجات کی رسیدیں اور ڈاکٹر اور ہسپتال کی طرف سے جاری کردہ نسخے
مکمل دستاویزات موصول ہونے کے بعد دعوے پانچ (5) کام کے دنوں (جن دن بینک کھلے ہیں) کے اندر طے کیے جاتے ہیں۔ دعوے کی ادائیگی JazzCash موبائل والیٹ یا چیک کے ذریعے کی جاتی ہے۔ کلیم کی ادائیگی کے لیے ہسپتال سے ڈسچارج ہونے کے پندرہ (15) دنوں کے اندر دستاویزات جمع کرنا ضروری ہے۔
اگر کوئی صارف JazzCash صحت سہولت کو منسوخ کرنا چاہتا ہے تو اسے کیا کرنا چاہیے؟
ماہانہ چارجز ادا کرنے والے صارفین کسی بھی وقت *786*8*3*2# ڈائل کرکے یا JazzCash ایپ کے ذریعے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے مستقبل میں چارجز کی وصولی کو روکنے کے لیے منسوخ کرسکتے ہیں۔ ادا شدہ قسطوں کی واپسی لاگو نہیں ہے۔
جن صارفین نے سالانہ سبسکرپشن چارجز ادا کیے ہیں وہ کسی بھی وقت *786*8*3*2# ڈائل کرکے یا JazzCash ایپ کے ذریعے یا اپنے موبائل فون سے 4444 پر کال کرکے سالانہ پالیسی منسوخ کرنے کے لیے چودہ (14) دنوں کے اندر منسوخ کرسکتے ہیں اور چارجز فوری طور پر واپس کردیئے جائیں گے، اگر گاہک نے پہلے ہی دعویٰ دائر نہیں کیا ہے۔ اگر پالیسی 14 دنوں کے بعد منسوخ ہو جاتی ہے تو چارجز واپس نہیں کیے جائیں گے۔
کن شرائط کے تحت کلیم ادا نہیں کیا جائے گا؟
- اگر دعوی کسی بیماری یا چوٹ کی وجہ سے کیا جاتا ہے جو JazzCash صحت سہولت میں رجسٹریشن سے پہلے موجود تھا
- حمل اور متعلقہ پیچیدگیاں
- حادثات کی صورت میں، اگر روپے اخراجات کی ادائیگی کے لیے 30,000 پہلے ہی ادا کیے جا چکے ہیں، مزید اخراجات کی ادائیگی نہیں کی جائے گی
- خودکشی کی کوشش، خود کو چوٹ لگائی چاہے جان بوجھ کر ہو یا غیر ارادی
- منشیات، شراب اور زہر کا استعمال
- تیس (30) دن کی انتظار کی مدت لاگو ہوگی اگر تیس (30) دن اسپتال میں داخل رہنے کے بعد، متعلقہ وجوہات کی بناء پر ایک گاہک کو دوبارہ داخل کیا جاتا ہے
اگر مجھے JazzCash صحت سہولت کی شکایت ہو تو میں کس سے رابطہ کر سکتا ہوں؟
اپنی شکایت کی اطلاع دینے کے لیے براہ کرم 4444 پر کال کریں۔
اہم معلومات:
موبی لنک مائیکرو فنانس بینک اور JazzCash JazzCash صحت سہولت کے تقسیم کار ہیں۔ وہ گاہکوں کو دعووں کی ادائیگی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔ MicroEnsure Pakistan (Pvt.) Limited JazzCash صحت سہولت کے لیے انتظامی خدمات فراہم کر رہا ہے۔ JazzCash صحت سہولت کو EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ (سالانہ اور چھ ماہ کے منصوبے) اور ایشیا انشورنس کمپنی لمیٹڈ (ماہانہ پلان) کے ذریعے تحریر کیا گیا ہے، جو پاکستان کے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے ذریعے رجسٹرڈ اور زیر نگرانی ہیں۔